Sain todella ihanaa palautetta tästä kutomastani matosta, jota jo aiemmin esittelin. Matto on nyt siis omassa kotipaikassaan. Sain asiakkaalta tämän kuvan ja hän kertoi saaneensa idean mattoon tuosta taulusta. Sopivat kyllä hyvin pariksi :) Isot kiitokset!
Mittatilausmattoja sekä muita sisustustekstiilejä. Käsinvärjättyjä Kudon-lankoja.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Silkki-jakki lanka
Oletko tutustunut tähän aivan mahtavaan pehmoiseen ja lämpöiseen lankaan. Olen näitä nyt päivittänyt hiukan verkkokauppaan Ku...

Ihana pari tuo taulu ja mattosi.
VastaaPoistaLuin haastattelusi lehdestä ja löysin tänne. Todella ihania mattoja. Varsinkin tuo mustavalkoinen on kovasti mieleeni. Kauniita töitä olet tehnyt ja tulen varmasti uudelleen kurkkailemaan.
VastaaPoista