15.2.18

Nimipäiväkutsu - vietämme Eijanpäivää 19.2.


Helmikuussa on tullut lunta riittämiin. Nyt on isot kinokset putiikin portilla, että olen melki lumivuorten takana piilossa.


Ajoaukosta vain sisään, niin kyllä perille löytää.  Autoille on kyllä tilaa putiikin edustalla.


Ensi maantaina 19.2. vietämme Eijanpäivää. Tervetuloa Eijanpäivä kakkukahveelle. Leivon kakun gluteenittomaksi itseäni varten ainakin. :)  Kiva olisi jos viestität, että pääsetkö tulemaan. Ihan sen takia, että tiedän varautua, mutta ei välttämätöntä.
sposti: kudontaputiikki@gmail.com ja puh 040 7011 703

Putiikissa on lankojen verkkokauppavarasto. Tervetuloa ostoksille 19.2. Eijanpäivän kunniaksi kaikista on 15 % alennus. Ovi on auki 11 -18.30 asti. Niin ja vielä osoite:  Osinkotie 4 Ylöjärvi (Elovainiolla).




Jos omistat keskeneräisen käsityön, ota se mukaasi, meitä onkin jo kiva porukka kässäilemässä Eijanpäivänä. Kässäillään ja rupatellaan. Tervetuloa!

Putiikilla ei ole varsinaisesti aukioloaikoja, sillä olen myös usein muualla. Tampereella Kehräsaaressa olen Käsityökortteli-Kehräsaaren kaupan myyjätiimissä mukana, käyn myös Kurussa pitämässä kudontapiiriä sekä käsityökahvilaa Luoteessa.  Mielellään soitto, WhatsApp- tai sähköpostiviesti, niin saadaan helposti sovittua pikainenkin tapaaminen, jotta olen varmasti paikanpäällä. Tottahan toki sopii poiketa milloin vain, sillä olen paikalla lähes joka päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!